Re: Kingston 1GB SD - problem z kartą

Autor: Krzysztof B. <dsd_at_f.pl>
Data: Sat 28 Jul 2007 - 18:32:27 MET DST

> niestety, nie pomogło, chyba faktycznie nie uda mi się jej odratować i
> pozostaje mi wymiana na nową :(

Jesteœ z niš zwišzany emocjonalnie, że nie chcesz jej wymienić? Czy po
prostu gwarancji na niš nie masz?
To drugie to rozumię, ale pierwsze nie za bardzo. Każda karta ma okreœlonš
liczbę zapisów, dlatego jak padnie przed końcem gwarancji to jedynie
pozostaje się cieszyć. Identycznie jest z dyskami twardymi.

Jeszcze jedno. Na allegro jest pełno podrabianych kart w nie oryginalnym
pudełku i z wydrukowanym atramentem hologramem (wiem œmieszne). Nie radzę
bawić się te podróbki, szkoda pieniędzy.

Pozdrawiam