Re: GF4 MX 400 AGPx8 i ForceWare - problem...

Autor: Atlantis <marekw1986_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Sat 28 Jul 2007 - 18:32:12 MET DST

MadMan napisał(a):

> Więc czemu jakiegoś starszego Radeona, np. 9000 czy 8500 (tudzież 9200
> lub 9100), nie kupiłeś?

Bo akurat GF był "pod ręką" (za rogiem, bez zamawiania na allegro, bez
czekania na przesyłkę)? Bo to dla siostry, nie dla mnie? Bo ciężko ją
namówić na zakup karty za ~70 zł, skoro i tak nie wie po co jej to? ;)
Bo komputer to Duron 700, a więc pograć się i tak na nim nie pogra? Bo
ja sam do dziś używam GF2 na Sempronie 2500+ i nie narzekam? ;P

> Nie dość że szybciej i obraz ładniejszy

Hmm... Obraz całkiem przyzwoity porównywalny z tym co znajomy ma na ATI,
no może u niego nieco lepiej, ale on w końcu ma jakąś o wiele droższą i
o wiele nowszą kartę do grania. ;)

> to jeszcze nie ma słynnych nVidiowych problemów z TV-Outem, a i pełna
> obsługa DirectX 8.1 może się przydać nie tylko do gier.

Hmm... A jakie to problemy? Bo ja podpiąłem, miałem problemy ze
sterownikami, ale starsza wersja ForceWare pomogła. Skonfigurowałem i
działa nieźle. Pełny obraz sprawy będę miał wieczorem gdy zniknie
światło przedostające się przez okno dachowe (a więc zasłony w grę nie
wchodzą :P) i znikną wkurzające odblaski. ;)
Jedyne co teraz mnie lekko denerwuje to fakt, że film nie może lecieć
jednocześnie na monitorze i TV - w jednym zawsze musi być czarne
okienko/ekran, ale można spokojnie przełączać kolejność urządzeń, więc
niewielki problem, nawet gdyby się okazało, że nie do poprawienia. ;)

> A instalator wywala się, gdyż te ForceWare pewnie nie wsperają Twojej
> karty... Zresztą teraz próbuję ściągnąć ze strony nVidii sterowniki dla
> tej karty i proponuje mi wersję 93.71.

Hmm... Pewnie musiałem coś pomieszać, a przecież też ściągałem ze strony
nvidii... ;) Niemniej wersja osiemdziesiąt-coś pomogła. ;)