Re: Seagate porzuca PATA

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Sat 28 Jul 2007 - 12:42:53 MET DST

mario <nielubie@spamerstwa.pl> wrote:

> Nie szkodzi, niech wszyscy ida na sata.

            Tia, zwlasza produceni plyt glownych. Dla mnie cala seria
nForce 500 jest skreslona z powodu malej liczby PCI 2.3 w plytach na niej
(a kart PCI-E x1, x2 jeszcze w normalnym handlu nie widialem, tak samo jak
nie widze najmniejszego powodu zminiac na komende np: XFi Xtreme Music z
PCI 2.3 na PCI-E), ale przede wszystkim tylko 1 kanal PATA. Mam nagrywarke
DVDR Benqa 1640, ktorej uzywam ~raz na miesiac, nie mam zamiaru jej
zmieniac z powodu glupiego interfejsu. Do tego na tym samym kanale DVD-ROM
uzywany stale do odczytu danych, plyt audio itp. A co z dyskiem PATA? Gdzie
go podpiac, bo rezygnowac ani stosowac czasami problematycznych
przejsciowek nie mam zamiaru.
            Z powyzszych powodow jesli bede teraz zminieal na AM2, to na
sprawdony nForce4 Ultra, najprawdopodoniej w wydaniu DFI.

> Ludzie z PATA beda mieli szanse na tanszy sprzet.

            Raczej odwrotnie - spojrz co sie dzieje z pamieca SDR, a powoli
rowniez z DDR1.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl