Re: Laptop dla nastolatki. Co kupić?

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Sat 28 Jul 2007 - 02:19:04 MET DST

** Arkadiusz Dymek <nothing@nothingness.com> wrote:

> O właśnie. Może MacBook?

Nie, nie, nie. Mac to jest coś dla ludzi, którzy tego chcą. Nie ma sensu na
siłę uszczęśliwiać. OSX z niczym sobie nie poradzi (MS Office, GG,
"szpecjalizowane programy" dołączone do popularnego kobiecego pisma etc.). Za
to Windows na Maku - po ciężką cholerę przepłacać skoro lepiej będzie działało
na czymś innym? I w dodatku będzie miało normalną (Mac jej nie ma) klawiaturę i
wskaźnik?