Re: Laptop dla nastolatki. Co kupić?

Autor: Arkadiusz Dymek <nothing_at_nothingness.com>
Data: Sat 28 Jul 2007 - 01:55:31 MET DST

Konrad Kosmowski wrote:

> Bo dziewczyny wolą niebieskie. Ważne aby było ładne i niebieskie. I piszę to
> całkiem poważnie - ładne *musi* być. I nie takie ThinkPad-ładne, ale bardziej
> takie Mac/Vaio-ładne.

O właśnie. Może MacBook? Ze zniżką edukacyjną (choć nie wiem, czy to nie
tylko dla studentów) by się mieścił - do tego można go kupić na raty 0%
w salonach iSpot z minimum formalności. Ładne to jest - i to właśnie w
takim dziewczęcym stylu. Oprogramowanie windowsowe bez problemu mozna
zainstalować - albo korzystając z bootcampa i instalując Windows na
osobnej partycji (wtedy wybór systemu przy uruchamianiu), albo poprzez
wirtualizację - Parallels albo VMWare. Wirtualizacja miło mnie
zaskoczyła - chodzi to całkiem przyjemnie i świetnie się integruje
(miałem okazję się VMWare pobawić) - windziane aplikacje chodzą
równolegle z makowymi bez żadnego przełączania pulpitów, czy innych
cudów. A do zadań typu przeglądanie fotek czy oglądanie filmów jest idealny.

pozdrawiam,
Arkadesh