Re: Vista 64bit + X-Fi

Autor: Tomasz Holdowanski <mordazy_at_USUN-TO.poczta.onet.pl>
Data: Fri 27 Jul 2007 - 16:21:55 MET DST

Deep inside the Matrix, convinced that Fri, 27 Jul 2007 14:16:40 +0200
is the real date, "wodzo" <wekonCUT@op.pl> has written something quite
wise. But (s)he wasn`t the one.

>Pamiętam, że podobne problemy miałem z XP, kiedy większość "guru" chwaliła
>win 2000. Gdyby tak człowiek reygnował to by win 98 wystarczył.

Nie chodzi o to, zeby rezygnowac, tylko zeby nie dac sie wkrecic w
zakup niedopracowanego produktu :) W koncu XP nie zniknie nagle, tak
jak nie zniknie soft do niego. A pchac sie w cos, co ledwie wyszlo z
fazy alfa i w dodatku ma cechy malware... Po co? Jaki sens ma
przesiadka na nowy OS, gdy stary dopiero co pozbyl sie chorob wieku
dzieciecego?

BTW, zauwazylem ciekawa prawidlowosc. Im _nowszy_ OS Microsoftu,
_tym_dluzej_ nie warto sie na niego przesiadac :) Ja na Viste odwaze
sie najwczesniej za 2 lata, jesli nie zdecyduje sie jej calkiem
przeczekac.

Pozdrawiam,
Mordazy.

--
REMOVE-IT. from my address when replying.
     THE ONLY THING WORTH WAITING FOR