Re: Vista 64bit + X-Fi

Autor: wodzo <wekonCUT_at_op.pl>
Data: Fri 27 Jul 2007 - 14:16:40 MET DST

"Tomasz Holdowanski" <mordazy@USUN-TO.poczta.onet.pl> wrote in message
news:g2nja3huio5lhk3u4vnaaujd5hqpucng29@4ax.com...
> Deep inside the Matrix, convinced that Fri, 27 Jul 2007 13:29:07 +0200
> is the real date, "wodzo" <wekonCUT@op.pl> has written something quite
> wise. But (s)he wasn`t the one.

> Zdecydowales sie, to cierp :) Jak nic poza zmiana OS nie pomaga, to
> znaczy, ze winien jest OS. Pozostaje ci czekac na poprawke :)
>
> Pozdrawiam,
> Mordazy.

Pamiętam, że podobne problemy miałem z XP, kiedy większość "guru" chwaliła
win 2000. Gdyby tak człowiek reygnował to by win 98 wystarczył. A swoją
drogą to wielcy tego świata (np. Microsoft i Creative) dają ciała, jeden
sprzedaje system niedopracowany a drugi dźwiękówki bez porządnego supportu.
Więc czekamy...

Pozdrawiam
wodzo