Re: dysk SATA do p³yty z ATA

Autor: Leszek K. <leszek60.wytnij._at_neeostrada.pl>
Data: Fri 27 Jul 2007 - 12:15:04 MET DST

Dnia Fri, 27 Jul 2007 11:54:13 +0200, Szarlih napisa³(a):

> przyda³by mi siê dodatkowy dysk. tylko p³yta stara i gniazd SATA nie
> posiada. nie problem jest kupiæ twardziela na ATA, nawet cenowo nie ma
> specjalnie ró¿nic, ale my¶lê tak za pó³ roku zmieniæ platformê (ale dysk
> potrzebny od zaraz), i wtedy wola³bym mieæ dyski SATA, choæby ze wzglêdu
> na ma³± ilo¶æ gniazd ATA w nowych p³ytach.
>
> no i tu pytanie: u¿ywa³ kto¶ tego typu zabawek:
> http://www.allegro.pl/item216326999_konwerter_ide_sata_adapter_sata_kable_.html
> ? (aukcja losowa)
>
> jak z transferem, obci±¿eniem systemu? za 70-80z³ mo¿na kupiæ kontroler
> [...]

Ciekawostka. Mam urz±dzenie na oko identyczne tylko ¿e to konwerter
SATA-IDE. Nie twierdzê, ¿e go¶æ oszukuje ale by³bym ostro¿ny. Mo¿e to tylko
bardzo podobne urz±dzenie. Mo¿e sam nie wie co sprzedaje.

--
Masz prawo odmówiæ odpowiedzi na ten post. Je¿eli z tego prawa nie
skorzystasz, wszystko co napiszesz mo¿e byæ u¿yte przeciwko tobie.