dysk SATA do p³yty z ATA

Autor: Szarlih <szarlihy_at_wp.pl>
Data: Fri 27 Jul 2007 - 11:54:13 MET DST

przyda³by mi siê dodatkowy dysk. tylko p³yta stara i gniazd SATA nie
posiada. nie problem jest kupiæ twardziela na ATA, nawet cenowo nie ma
specjalnie ró¿nic, ale my¶lê tak za pó³ roku zmieniæ platformê (ale dysk
potrzebny od zaraz), i wtedy wola³bym mieæ dyski SATA, choæby ze wzglêdu
na ma³± ilo¶æ gniazd ATA w nowych p³ytach.

no i tu pytanie: u¿ywa³ kto¶ tego typu zabawek:
http://www.allegro.pl/item216326999_konwerter_ide_sata_adapter_sata_kable_.html
  ? (aukcja losowa)

jak z transferem, obci±¿eniem systemu? za 70-80z³ mo¿na kupiæ kontroler
SATA na PCI z kilkoma gniazdami. ale zawsze to trochê kasy w kieszeni
zostanie, a wiêcej gniazd mi nie potrzeba, tylko, ¿e ten dysk ma
pracowaæ i to intensywnie, wiêc nie bêdê a¿ tak oszczêdza³, ¿eby siê
potem mêczyæ.

--
                 _____