Re: Karta do przechwytywania obrazu analogowa ?

Autor: Adramelech <adresu_at_tu.nie.ma>
Data: Thu 26 Jul 2007 - 23:57:30 MET DST

"PAndy" <pandrw_cutthis_@poczta.onet.pl> Odpowiedz na
news:f89t4q$d90$1@news.onet.pl:

> A jak sie odbywa inaczej? BOB? rozdzielenie obu polobrazow, shifting w
> kernelu jednego o pol lini do gory drugiego o pol lini do dolu i

Dokładnie tak. Bob.

> powiekszenie x2 w pionie i na wyjsciu proegressive? a obrazy
> statyczne? - nie ma jednego uniwersalnego algorytmu bo inny jest

Już nie kombinuj;)

> blah blah - a statyczny obraz? napisz do firm jak snell&wilcox czy
> philips, zarobisz majatek na takim pomysle

A do czego to? Przypominam że cały czas piszemy o amatorskim zgrywaniu przez
karty tv za 100-300zł.

> nie widzisz, ty nie widzisz a to jest jednak roznica - ja ja widze

Ale jak? W materiale zgranym z telewizji? Na domowym komputerze, tak?

> a dlaczego by nie? mozna zgrywac - pare firm robi karty z wejsciem
> analogowym HD. Problem nie w tym czy sie zgrywa ale czy jest roznica -

I kupie sobie taką za 300zł w sklepie za rogiem?

> dla ciebie sa dobre dla kogos nie beda dobre - ja zajmuje sie jakoscia
> obrazu zawodowo stad widze pewne roznice a ty mozesz ich nie widziec -

Powiedzmy tak. Na domowym sprzecie nie zgrasz tego lepiej.

> naprawde jakosc obrazu to pojecie mocno subiektywne - nie traktuj tego
> jako atak na ciebie - po prostu ja widze jak ta teoria o ktorej
> wypowiadasz sie z lekkim lekcewazeniem dziala w praktyce.

Ja też.

Pozdrawiam!

--
Piotr Sobolewski