Re: Sieć oparta na windows xp, logowanie do domeny itd

Autor: ormowiec <rakowski.t_at_gmail.com>
Data: Thu 26 Jul 2007 - 18:33:34 MET DST

On 26 Lip, 18:23, "goto" <gozwei_bez@spamu_gazeta.pl> wrote:
> Musisz mieć serwer. Może być linux, ale jak jesteś zielony w temacie to nie
> polecam.

Linux owszem mógłby być, gdyby nie to że serwer będzie czasem używany
do różnych niecnych celów (kamerki internetowe itd), a z uruchamianie
różnych chińskich wynalazków multimedialnych to tragedia :)

> Jak nie linux to Windows Serwer z Active Directory (w standardzie ;p).

Też o tym myślałem, ale z tego co wiem to active dir. jest dostępny
tylko w windows 2000 i 2003, a ja muszę użyć XP (już kupiony)

Dzięki za odpowiedź.