Re: P³yta pod Core2Duo z AGP i DDR

Autor: ZAQ <dsf_at_sdg.pl>
Data: Thu 26 Jul 2007 - 17:38:25 MET DST

J.M.Oizo nasra³:
> Witam.
> Szukam jakiejs bardzo dobrej i stabilnej p³yty pod Procesor Core 2 Duo
> E4500 zeby da³o sie go troche podkrecic.
> Zalezy mi na tym zeby p³yta mia³a port AGP oraz minimu dwa sloty na
> pamieci DDR400.
> Jak by mia³a wbudowany port FireWire to by³o by super.
> Zalezy mi na tym zeby tego procka puscic na szybie 1066Mhz (4 x 266Mhz ).
> Cena do 500z³.
> Pozdrawiam

pewien asrock to ma, zapomnialem jego nazwe.
obsluzy ddr1 oraz agp, z mozliwoscia wpiecia tez ddr2 i pciex.
ale bardzo slabo sie podkreca, zas jest dobry dzielnik pamieci
ze cpu chodzi na fsb quad 1066 (266), ale pamieci tak dzieli
ze chodz± na 400 (200).
calkiem budzetowe rozwiazanie, sam tak niedawno mialem,
dobre rozwiazanie jak sie ma malo kasy i calkiem stabilnie
chodzilo, o/c bylo minimalne, chyba o jakies 200mhz.