Re: Problem z dyskiem

Autor: staszek <staszek666_at_gmail.com>
Data: Thu 26 Jul 2007 - 14:19:36 MET DST

On 26 Lip, 13:04, "Grzesiek" <tyt...@poczta.onet.pl> wrote:
> Witam mam taka prosbe. Znajomej w laptopie cos padlo. Nie wiem specjalnie
> jak to okreslic ale mysle ze to moze byc problem windowsa. Znajoma posiada
> win xp home en., próbowalem zrobic nakladke ale win nie rozpoznaje jaki jest
> system plików i chce formatowac partycje. Niby instalacja windy by pomogla
> ale na dysku sa zdjecia malej córki i nie chce ich stracic. W jaki sposób,
> najlepiej domowy, mozna odzyskac dane z tego dysku? Mi nic do glowy nie
> przychodzi a chcialbym jej pomóc

Rozumiem ze win na lapie sie nie odpala. Nalezalo by wyciagnac dysk i
w innym kompie (podlaczyc np. przez
http://allegro.pl/item215932417_adapter_usb_ide_sata_2_5_3_5_wepniesz_kazdy_dysk_.html)
zrobic recovery jakims programem jest troszke tego poszukaj po necie
jest jeszcze inny ryzykowny sposob nie mam pojecia co sie stanie z
danymi
1. uruchomic z plytki instalacyjnej konsole (opcja R na poczatku
instalacji)
2. trzy polecenia:
           fixboot
           fixmbr