Problem z dyskiem

Autor: Grzesiek <tytmus_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 26 Jul 2007 - 13:04:38 MET DST

Witam mam taka prosbe. Znajomej w laptopie cos padlo. Nie wiem specjalnie
jak to okreslic ale mysle ze to moze byc problem windowsa. Znajoma posiada
win xp home en., próbowalem zrobic nakladke ale win nie rozpoznaje jaki jest
system plików i chce formatowac partycje. Niby instalacja windy by pomogla
ale na dysku sa zdjecia malej córki i nie chce ich stracic. W jaki sposób,
najlepiej domowy, mozna odzyskac dane z tego dysku? Mi nic do glowy nie
przychodzi a chcialbym jej pomóc