Re: Pomocy , nie mogę wystartować.

Autor: staszek <staszek666_at_gmail.com>
Data: Thu 26 Jul 2007 - 10:00:58 MET DST

On 25 Lip, 23:06, "Grim" <zpog...@poczta.onet.pl> wrote:
> Witam i proszę o pomoc.
>
> PC , nie wiem jaka płyta , nie daje się włączyć.
>
> Objawy są takie:
>
> Po włączeniu POWER zaczyna cicho pikać coś w okolicach płyty głównej, kręcą
> się oba wentylatory, pali się czerwona lampka obok baterii ( utrzymania
> daty) , monitor jast czarny , po kilku sekundach wyłącza się.
> Po powtórnym włączeniu POWER nie odzywa się nawet.
> Po odczekaniu jakiegoś czasu można go znowu odpalić , ale czas jaki komputer
> walczy po włączeniu POWER jest proporcjonalny do czasu pozostawienia go w
> spokoju.
> [...]

Jest calkiem mozliwe ze da sie zdiagnozowac ale najpierw co tak pika
czy to glosniczek systemowy? i jakie to jest pikanie ?
po tym czasami idzei zidentyfikowac problem jesli jest uszkodzona
grafika to inaczej pika niz uszkodzony ram proponuje powyciagac
(odlaczyc) wszystko zostaw plyte z procem zresetuj bios lub wyciagnij
baterie potem dodaj grafe wlacz i wylacz nastepnie pamiatki znowu
wlacz i wylacz nastepnie inne urzadzenia PCI i na koncu dysk potem
CDROM (prawidlowe pikniecie glosniczka systemowego powinno byc
pojedyncze krotki)