Re: Prośba o ocenę zestawu

Autor: Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM_at_NOSPAMwiedzmin.org>
Data: Thu 26 Jul 2007 - 06:57:55 MET DST

Użytkownik Marcin napisał:

[cut]

> Komputer ma być dla mojego syna który idzie na studia,
> więc przede wszystkim stabilna i dość mocna platforma
> aby nie trzeba jej było szybko wymieniać.

E na studiach to sie gra w gry, systemu bym nie kupowal, bo pewnie
chlopak dostanie z MSDNAA, drukarki tez nie. Generalnie rodzice maja
troche inne wyobrazenie o studiach niz ich dzieci (mowie tu ogolnie a
nie, ze na studiach to sie tylko pije ;) ). Ta drukarka jest prawie
bezuzyteczna, bo gdyby wszystko drukowal co chce na tej drukarce to tusz
skonczylby mu sie po 1-2 tygodniach, na studiach sie duzo kseruje i
drukuje w jakis studenckich drukarniach (ja tam na 1 i 2 roku
zostawialem po 100zl/miesiecznie a wydruk kosztuje 15/20gr za strone,
wiec troche tego jest). Dokupilbym chociaz 7600GS na DDR3, zainwestowal
w zasilacz.

ps. takie zestawy to mi sie kojarza tylko z dazeniem do idealnego
komputera (tzn. zeby mial wszystko) ale wg. "nie grajacych" ;) jak
chlopak nie gra to lepiej plyte ze zintegrowana grafa.

--
Pozdrawiam,
Maciek