Prośba o ocenę zestawu

Autor: Marcin <marcin_odrzanski_at_wp.pl.ODETNIJ>
Data: Thu 26 Jul 2007 - 08:27:37 MET DST

Witam

Mam prośbę o ocenę zestawu komputerowego.

http://tinyurl.com/23zg2h

Przygotował go mój znajomy informatyk, ale może macie
jakieś propozycje na wymianę tego czy owego.

Komputer ma być dla mojego syna który idzie na studia,
więc przede wszystkim stabilna i dość mocna platforma
aby nie trzeba jej było szybko wymieniać.

Na grafice zaoszczędziłem i wybrałem coś budżetowego.

Pozdrawiam Marcin