Re: [lekko OT] DSL od Netii, linia telefoniczna od Telekomuny

Autor: m <m_at_m.org>
Data: Wed 25 Jul 2007 - 22:36:52 MET DST

Na trzy lata to i tak trzeba brać co najmniej 2Mb/s. Mówię to z
doświadczenia. Tv internetowa przy 1Mb/s u niektórych nadawców jest
trochę za słabej jakości, podczas gdy nadawanie z 1,8Mb/s ma bardzo
dobrą jakość, w związku z czym należy zaopatrzyć się w pewien zapas. Do
innych rzeczy taka prędkość jest mniej przydatna. Można oczywiście
wymieniać się filmami ale głównie przydaje się to do tv internetowej.
Sam mam opłacony dostęp do niemieckiej sportowej telewizji internetowej.
Podwyższyłem sobie prędkość ze 128 kb/s do 2Mb/s gdy znalazłem tą
telewizję. Jakość obrazu mogłaby być u nich lepsza przy ich prędkości
1Mb/s ale i tak takich przekazów z satelity się nie złapie (150 spotkań
pierwszej bundesligi piłki ręcznej, w której gra cała nasza
reprezentacja a głownie w SC Magdeburg - 3 graczy i dwóch trenerów to
Polacy; jak wiadomo w lutym zajęliśmy drugie miejsce na świecie).

Jeśli się da, to wybierz opcję w której płacisz jednakowo przez cały
czas średnią jaka przypada za jeden miesiąc przez te trzy lata, bo
inaczej będziesz musiał oszczędzać przez pierwszy rok żeby tymi
oszczędnościami pokryć wyższą opłatę za następne lata.