Podłączenie 3 monitorów - nie działa

Autor: Marcin Narzynski <narzynka.usun_at_tez_usun.onet.pl>
Data: Wed 25 Jul 2007 - 21:49:40 MET DST

Witam,

Mam następującą konfigurację komputera:

Płyta główna z wbudowaną kartą graficzną Gigabyte M61P-S3 AM2 (grafika
G-Force 6100).
Karta graficzna GF 7600 GT Gigabyte.

Do tej pory używałem dwóch monitorów z dwóch wyjść karty PCI-E. Grafika
wbudowana w płytę główną była wyłączona w Biosie.

Dzisiaj próbowałem uruchomić trzeci monitor, ale wbudowana grafika nie daję
żadnego znaku życia. Powłączałem wszystko w Biosie, zaistalowałem
sterowniki, ale obrazu nie ma nawet w początkowym trybie uruchamiania
komputera. Czy robię coś źle, czy karta jest po prostu uszkodzona?

MN