Komp pod TV LCD kablem DVI-HDMI -> overscan

Autor: topek <topek-spamerzy-to-mendy-je-PiPi-ne_at_post.pl>
Data: Wed 25 Jul 2007 - 21:35:10 MET DST

Witam,
mam karte graficzna: ASUS Silient GF7600GS i TV LCD SAmsunga LE40-R71B.
Do poloczenia obydwu tych urzadzen uzywam kabla DVI-HDMI.
Obraz jest zyleta ale mam problem z overscanem (ucina mi obraz z kazdej
strony po okolo 2cm). Googlalem troche ale nic madrego nie znalazlem
(poza tym, ze ktos mial opcje Underscan) w TV ktorej ja nie mam.

Karta pracuje w trybie dual (inna rozdzialka dla TV (1280x720) i inna
dla monitora (1280x1024).

Jakies pomysly?

--
topek-> jak zawsze pozdrawiający
Przyszedł raz Breżniew, w dzień do fryzjera, A fryzjer uje*ał mu rękę,