Re: PVA czy S-IPS

Autor: Player <Player_at_nononono.pl>
Data: Wed 25 Jul 2007 - 16:02:30 MET DST

> Nie chodzi o to czy mi sie podoba. Chce najlepszy monitor na jaki mnie
> stac. Skoro zaplacilem
> za s-ips to taki chce miec. Chyba, ze mi ktos powie, ze i tak nie zauwaze
> roznicy bo jej nie ma
> to wtedy dalbym sobie spokoj. I o to wlasnie pytam.

po pierwsze to jest MVA starego typu 25ms, jak smuzenia nie widzisz to w
czym problem, na SIPS 500:1 będą lepsze kolory ale w tamtej wersji było
straszne fioletowienie i słaba czerń

> Po lcd spodziewalem sie, ze bedzie bez porownania ostrzejszy.

mam nadzieję ze pracujesz w natywnej rozdzielczości 1280x1024 jesli nadal
nie ma ostrości to wina kabla Dsub/złączaDsub/regulacji

Za 475zł to średni wybór bo przecież to monitor uzywany ~3 lata, np w UMK
mają takie na wyposażeniu i tam chodzą po 12h dziennie, sprawdz czy da się
wejsc do menu serwisowego gdzie podana jest liczba przepracowanych godzin.

Są niewiele droższe nowe monitory z gwarancją 3 lata i znacznie lepszym
obrazem...