Re: PVA czy S-IPS

Autor: tu-i-tam <to-i-owo_at_o2.pl>
Data: Wed 25 Jul 2007 - 15:50:04 MET DST

Użytkownik "Michal k." <bruneros_no_spam@o2.pl> napisał w wiadomości
news:f87isj$1dp$1@nemesis.news.tpi.pl...

> a podoba ci sie jak swieci ? czy nie ?

Nie chodzi o to czy mi sie podoba. Chce najlepszy monitor na jaki mnie stac.
Skoro zaplacilem
za s-ips to taki chce miec. Chyba, ze mi ktos powie, ze i tak nie zauwaze
roznicy bo jej nie ma
to wtedy dalbym sobie spokoj. I o to wlasnie pytam.

A jesli chodzi o to czy mi sie podoba to mam mieszane uczucia. Mialem iiyama
crt na natural
flat diamondtron (19 cali) i obraz byl prawie tak samo ostry chociaz przy
minimalnie mniejszej
rozdzielczosci. Po lcd spodziewalem sie, ze bedzie bez porownania
ostrzejszy. Z tym, ze
czekam jeszcze na kabel dvi bo na razie to mam jakiegos analoga ktory mi
wyglada jakby
kosztowal 5 zl w media markcie.