Re: Monitor LCD - zglupialem...

Autor: xXx <newsgroupWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Wed 25 Jul 2007 - 15:19:54 MET DST

Proponuje Samsung 215TW
http://www.sirius.pl/towar_karta_25976.html

> - monitor do filmow, rzadziej do gier, do internetu

najlepszy by byl 16:10, w koncu wiekszosc filmow jest w formacie panoramicznym,
no chyba ze chodzi seriale telewizyjne

> - max cena w ratach 1600 zł
Niestety jest troche drozej, ale moze jednak bylaby do zaakceptowani, ze wzgledu
na bardzo dobre parametry

> - 19 cali i wyzsze, ale nie panoramiczne

21 cali, panorama, ale w koncu do filmow sie najlepiej nadaje

> - monitor na lata
3 lata gwarancji, wiec mam nadzieje ze bedzie dzialal dluzej

> - najlepiej jak by był pivot
jest, ale w sumie po co to do filmow ?

> - ladny design (dla kobiety bedzie wiec...), milo by bylo jak by byla czarna
> wersja
uwazam ze jest ladny, jest wersja czarna i srebrna

Katy sa bardzo dobre, nie ma problemu z przebarwieniami jak sie oglada obraz z
boku, ma obrotowa podstawe wiec latwo sie obraca w razie czego.

Jest na dobrej matrycy i chodzi bardzo ladnie. Kolory bardzo ladne, a
schodkowanie na plynnie zmieniajacym sie kolorze jest trudno zauwazalne i to
tylko na specjalnych testach. Nie zauwazylem tez zadnych efektow smuzenia czy
drgan, na tlach w paski czy kropki, przy ktorych na monitorze na matrycy TN
widzialem drgania obrazu w tych obszarach.