Re: hp recovery - edycja obrazu ??

Autor: Jacek Maria Jackowski <j.m.jackowski_at_gmail.com>
Data: Wed 25 Jul 2007 - 11:25:32 MET DST

Płytek nie dają bo taka polityka, co do partycji recovery, jestem za
takim rozwiązaniem, pod warunkiem, że będę mógł sobie sam to
skonfigurować. Mam dysk 160GB, chciałbym by winda siedziała na 20 GB,
do tego około 50GB ntfs na dane dla windy, reszta dysku free, znaczy
się albo pusta albo jakieś inne partycje np linux ale niech recovery
to nie interesuje, recovery ma tylko wiedzieć o tym, żeby na 20GB
zgrać system bo tą partycję na dane to sobie sam mogę format D: i po
problemie, oprócz tego chcę na recovery mieć sam goły system plus
ewentualnie jakieś sterowniki mi potrzebne. IMHO do kolegi co nie lubi
recovery - ja wiem vistę ustawia się na początku a potem można
praktycznie iść na spacer ale XP to w kółko zawraca dupę, a jak masz
recovery to obraz systemu już jest skonfigurowany. Nie bawię się z
mieszaniem płytek, jest to wygodne bo pod ręką. Ja tam widzę plusy -
POD WARUNKIEM, że będę mógł ten obraz sobie zmienić wedle upodobania.
W Dell XPS M1210 to umiałem zrobić i było git. W Dell co było jeszcze
fajne, że partycja recovery nie była widoczna dla systemu - to uważam
za dobre rozwiązanie.

Jacek