Re: Producenci plyt glownych

Autor: Marcin Kocur <marcinkocur_at_gmail.com.wytnij>
Data: Wed 25 Jul 2007 - 11:19:04 MET DST

Osoba Marcin "BUNIEK" napisała na pl.comp.pecet:

> Zazwyczaj staram sie uzywac plyt DELUXE ASUSA,
Która różni się tym, że ma dodatkowy kontroler Sata.
> pozatym rok to jeszcze
> szczescie w nieszczesciu maja gwarancje na 2 lata :)
3 lata. A ja debil w proline kupiłem, gdzie mają 2 lata. Na dodatek na
naprawienie tej płyty czekałem miesiąc i jeszcze przyszła nie do końca
sprawna
http://groups.google.pl/group/pl.comp.pecet/browse_thread/thread/8e0b033fab78bdaa/f59bb24abd9e3004?lnk=st&q=ASUS+K8N-E+i+Pentagram+Freezone+NX-80Al&rnum=1#f59bb24abd9e3004

--
Pozdrawiam