Re: Samoczynny restart komputera - co jest winne?

Autor: Marek Pawełek <marek.pawelek11_at_USUNTOwp.pl>
Data: Tue 24 Jul 2007 - 21:49:45 MET DST

Radosław Sokół wrote:
> Tylko pamiętaj, że zmiana zasilacza wcale nie musi od razu
> rozwiązać problemu. Prawdziwa przyczyna *może* leżeć jeszcze
> gdzieś indziej. Oczywiście nie ma nic złego w wymianie:
> obecny zasilacz jest niepewny, należałoby go zmienić prawdę
> mówiąc nawet mając pewność, że jest absolutnie sprawny
> chwilowo. Ino zmienić na *dobry* -- dopytaj się najpierw na
> co chcesz go wymienić. Jeżeli z kolei chcesz sobie zaoszczę-
> dzić tych 100 - 150 zł, jakie trzeba wydać na przyzwoity
> zasilacz, pożycz najpierw jakiś dobry model i zobacz, czy
> problemy zanikną całkowicie.

Szczęśliwym trafem udało mi się wypożyczyć zasilacz od kolegi. Po
podpięciu do mojego komputera wszystko chodzi przywoicie. Co prawda, raz
zdarzył się reset w nieoczekiwanym momencie, ale jeszcze będę badał czym
mogło to być spowodowane. Szkoda jedynie, że mnie z kasą przypiliło i
nie mogę w chwili obecnej sobie kupić nowego zasilacza. :)