Re: Producenci plyt glownych

Autor: Radek <deepsky_at_go2.pl>
Data: Tue 24 Jul 2007 - 15:24:27 MET DST

> Jesli w tej liscie kol. Buniek rozmyslnie nie wstawil jednego z
> najlepszych - Abita, to lepiej o tej liscie zapomnij.
> Ponadto:
> ja sobie pracuje 3 lata na plycie AsRock K7S8X (dzis kosztuje 50 zl) i
> mimo podkrecenia, ktore w ograniczonym zakresie pozwolila (choc dla
> mnie +25% to ho, ho!), jest caly czas stabilna, do dzis sie nie
> zepsula. Wiec oczywiscie plyty sa tanie bo nie maja wielu opcji, ale
> nie sa zle!

A czy nie jest tak, z.e na drogich modelach firmy maja; zwyczajnie lepszy
zarobek?
W sumie nawet tanie p?yta g?ówna tez. musi spe?niac' pewne parametry i
zawsze sa; pewne sta?e koszty produkcji. Jest wa;tpliwe, z.e cos'
sprzedawane za powiedzmy 2x cene; wymaga równiez. 2x nak?adów w produkcji.

To, z.e komus' sie; popsu?o to... zawsze sie; komus' musi popsuc'.

Pozdrawiam,
Radel