Re: Producenci plyt glownych

Autor: Janeo <janeo100_at_gmail.com>
Data: Tue 24 Jul 2007 - 07:02:23 MET DST

On 23 Lip, 21:43, "makiavelli" <makiavelli...@onet.eu> wrote:
> U ytkownik ""BUNIEK"" <mbun...@poczta.onet.pl> napisa w wiadomo cinews:f82t6a$99e$1@news.onet.pl...

> Dziekuje za odpowiedz, wlasnie takiej oczekiwalem.
> Napisz mi jeszcze dlaczego tak nisko umiesciles ASRocka?

Jesli w tej liscie kol. Buniek rozmyslnie nie wstawil jednego z
najlepszych - Abita, to lepiej o tej liscie zapomnij.
Ponadto:
ja sobie pracuje 3 lata na plycie AsRock K7S8X (dzis kosztuje 50 zl) i
mimo podkrecenia, ktore w ograniczonym zakresie pozwolila (choc dla
mnie +25% to ho, ho!), jest caly czas stabilna, do dzis sie nie
zepsula. Wiec oczywiscie plyty sa tanie bo nie maja wielu opcji, ale
nie sa zle!