Re: zwrot zwalonego sprzetu (prawnie)

Autor: Raack <raack_at_o2.pl>
Data: Tue 24 Jul 2007 - 14:29:15 MET DST

On 24 Lip, 14:17, Habeck Colibretto <hab...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

> Dlaczego? Gwarancję się dostaje do ręki. Podpisać można w każdej chwili.

No ale to ma byc umowa. Oni czesto nie podpisuja albo tresc nie jest
wystarczajaca zeby uznac za umowe gwarancji.

> A tam nie wiedzą. Ja mam wrażenie, że raczej nie lubią. :) Idziesz, dajesz
> kartkę z opisem problemu i żądaniami, bierzesz kopię z potwierdzeniem
> odbioru i czekasz na odpowiedź. Ja nie ma, to się nie przejmujesz, bo
> nieznajomość prawa nie chroni przed jego konsekwencjami.

100% racji, ale do sadu z tym isc? A pozniej przez komornika? Ludzie
wygrywaja po 100 zlotych, pozniej jeszcze placa 150 zloty kosztow
egzekucji. Wiem, ze na koncu oddadza, ale to trwa dluuuugoo.