Re: Laptop i Vista

Autor: Axelbest <axelbest_at_odwwa.peel>
Data: Tue 24 Jul 2007 - 14:14:31 MET DST

Użytkownik "Krzysiek" <nie_pisacd_mnie@spamerom.nie> napisał w wiadomości
news:f84h4p$l9p$1@nemesis.news.tpi.pl...

> na infolini M$ mowia tak;
>
> mozesz downgrade dokonac ALE XP musisz juz posiadac - np na innym stanowisku,
> tylko wowczas mozesz legalnie dokonac downgrade :(
>
> a mowisz ze na infolinii o co beda pytac? O klucz? Mam klucz XP dobry - z
> MSDNAA programu, chce kupic viste i miec ja w zapasie a na razie jechac na
> XP...
>
> to da sie to zrobic bez kupowania XP + vista ;)?

Ja juz jakos tego nie rozumiem, kupiłeś laptopa z Vistą tak? zreszta niewazne
czy laptop czy cokolwiek, ale przeciez viste mozesz skasowac i tyle, jak masz
oryginalny nosnik lub partycje recovery to nie ma problemu. A xp'eka jak masz z
msdnaa to instalujesz z byle jakiego źródła i wklepujesz klucz z uczelni i tyle.
Ja tak zrobiłem i nie narzekam - i wg mnie jest w pełni legalnie. Zresztą nie
wiem co ma wersja Visty do tego, jesli masz xp z msdnaa. Ja mialem u siebie
viste przez dwa dni i okazalo sie ze nie mozna uruchomic dosowych kompilatorów
na fullscreenie-co przy 1280x800 troszke meczy wzrok. Dwa dni minęły i miałem xp
z uczelni i jest GIT.