Re: Laptop do grafiki i gier

Autor: pakalk <pakalk_at_gmail.com>
Data: Tue 24 Jul 2007 - 02:08:30 MET DST

On Jul 24, 1:10 am, Konrad Kosmowski <kon...@kosmosik.net> wrote:

> Czyli generalnie jak najmocniejszy w ogóle. Ostatnio pytałem na grupie o jakość
> czegoś takiego:
>
> http://bluemobility.pl/product_info.php/cPath/11_149_177/products_id/...
>
> Ma całkiem niezłe parametry jeżeli chodzi o moc obliczeniową, z tym, że
> zupełnie nie wiem jak wyglądają inne jego parametry ważne dla laptopów (ale
> akurat o nich nie wspomniałeś) jak serwis/gwarancja, czas pracy na baterii,
> ogólne wykonanie etc.

No tak, tak - nie wspomniałem, ale ogólnie, to interesują też mnie of
kors ;)

> XP no właśnie niekoniecznie, większość nowych laptopów ma aktualnie kontrolery
> SATA, aby zainstalować XP na takim sprzęcie musisz podać *dyskietkę* ze
> sterownikami. No a laptopy stacji dyskietek nie posiadają. Więc być może
> będziesz musiał zmodyfikować nośnik instalacyjny dodając do niego sterowniki
> kontrolera SATA. W sumie nie jest to duży problem ale coś tam trzeba zrobić.

XP SP2 też?

Modyfikacja instalki polegałaby tylko na dograniu (gdziekolwiek)
driverów na płytę? Czy to trzeba zrobić w jakiś szczególny sposób?
(głupio trochę, ale nie wiem :P nic nie grzebałem przy instalkach
windowsa)

----
Dzięki za odpowiedź :) Podany model trafił do mojego notesu :)