Re: Rozpoznanie laptopa na kadlubku

Autor: Adaq <Adaq_TNIJ_at_op.pl>
Data: Mon 23 Jul 2007 - 18:16:29 MET DST

> Witam, jak rozpoznac czy laptop jest skaldakiem na kadlubku renomowanej
> firmy? czy oryginalnym laptopem? Czy warto w ogole wchodzic w te
> skaldaki z gwarancją? Bo są kuszące :)

Sam sobie odpowiem ;) Oglądałem dzis skaldaki na kadłubie Asusa -Rewelka!
Śmiga to, ze hej i oszczedza sie do 30%. Sam nie wiem co robic za ok. 3
kPLN mogę miec wypas skladak na Asusie wart 5-5.5 kPLN , albo tylko
przecietny sprzet firmowy.
Gwarancję dają tez 2 latka, ale dziwne na baterie tylko 0.5 roku :(
Poza tym, zawsze skladalem desktopa, wiec moze czas zacząć i laptopa.... Co
Wy na to? kusi to strasznie.... :)