[PILNE] Kupilem zasilacz be quiet! i znow nie wiem :-/

Autor: topek <topek2000_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Mon 23 Jul 2007 - 18:14:18 MET DST

Po waszych radach nabylem dzis be quiet Straight Power Dual Rail 500W
I nie wiem jak to cacko podpiac dobrze pod plyte. Z czym mam problem? Juz
wyjasniam.
W instukcji:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/4bf993aa7facc9cc.html
napisane jest:
"Wtyczka ATX_12V dostarcza glownie pradu dla procka. Jesli ta wtyczka nie jest
wlaczona system nie wystartuje". No wiec wczoraj nic tam nie wpialem bo moj
stary zasilacz nie mial takie wtyczki. I teraz nie wiem co tam wpiac w ta
4-pinowa wtyczke? Te 4 ostatnie piny z glownego zasilania plyty czy jeden z 4
pinowych wtyczek jakie wychodza z zasilacza a oznaczone sa
"CPU1 -P4" oraz druga wtyczka 4-pinowa: "CPU2 -P8"
Tak to wyglada na plycie. Zdjecie:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/229d5b66624f804d.html

Niestety moje nowe zasilajace cudo nie zadnej instrukcji obslugi :-/

Jeszcze jedno wpadlo mi w oczy w instrukcji od plyty glownej (ostatnie zdanie
przed rysunkami plyty glownej):
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/4bf993aa7facc9cc.html
"Jesli uzywasz zasilacza z 24 pinowa wtyczka ATX, usun mala oslonke z wtyczki
na plycie glownej zanim wepniesz kabel. W innym przypadku nie usuwaj tego. Ja
tam nie zauwyzlem zadnej oslonki na plycie glownej (cover). Jak widzicie na
fotce plyty wpialem wtyczki we wszystkie 24 piny. Moze cos zle rozumie??

Uff to tyle. Uprasza sie o pilne odpowiedzi bo chcialbym dzis w koncu system
postawic :) DZiekuje

topek -> jak zawsze pozdrawiajacy