Chce kupić karte graficzną do Far Cry'a :)

Autor: MarlonB <zyrafa_at_wieloryb.kon>
Data: Mon 23 Jul 2007 - 17:55:45 MET DST

Witam!

Planuje kupić karte graficzną do gry Far Cry. Planujemy z kumplami popykać
przez net, a że jadę na jakimś starociu, to muszę, rzecz jasna, wymienić. No
i pytanie jaka karta się nada najlepiej?

Czy jest coś bardziej konkurencyjnego od Radeona 9800 pro za 179zł? (z
allegro)
Czy może coś Nvidii? GeForcy mają chyba nowsze OpenGLe i te inne duperele,
tylko nie wiem na ile to jest takie super.

Czywiście mogę wydać troszkę wiecej, jeśli będzie to uzasadnione. To co,
brać tego radeona czy coś nowszego lepiej?

Pozdrawiam.

M.