jak wymusić własciwą rozdzielczość obrazu ?

Autor: Jakub B <stemple2.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 23 Jul 2007 - 16:23:10 MET DST

Miałem kartę grafiki Matrox 450 i monitor Eizo S1931. Wszystko było ok, aż
karta padła. Zmieniłem na Matroxa 550. I od tej pory nie mogę ustawić
rozdzielczości monitora na właściwą tzn 1280x1024. Maksymalna jaką się da
ustawić to 1280x960.
Przy takim ustawieniu obraz jest trochę zniekształcony, co mi dość mocno
przeszkadza bo robię na tym sprzęcie projekty np. zamiast kółek widzę owale.
Zainstalowałem nowe drivery karty i monitora, ale nic nie pomaga.

Macie jakiś pomysł jak wymusić ustawienie właściwej rozdzielczości ?