Re: Gigabyte GA M55plus-S3G vs ASUS M2NPV-VM ktora lepsza?

Autor: ARQ <not.for.sp_at_m.com>
Data: Sun 22 Jul 2007 - 17:01:29 MET DST

Użytkownik "BartekK" <sibi@NOSPAMdrut.org> napisał :

> Fajna płyta, podkęca się nieźle ale:
> - bez obciążenia procesora piszczy troszkę (może w nowszych wersjach
> poprawili dławiki koło procesora?)

W kompie z taka plyta, na ktorym mam okazje czasem popracowac nie zauwazylem
piszczenia. Na tamtej plycie jest napisane v1.0. Slyszalem natomiast, ze
niektore zasilacze tak maja (chieftec400W chyba).

> - chłodzenie czipsetu jest marne, trzeba dodać wiatraczek albo zmienić
> [...]

no i ... ? Owszem, pewne elementy na tej plycie osiagaja wyczuwalnie wyzsze
temperatury, ale jezeli wszystko chodzi stabilnie (bo chodzi przeciez), to
po kiego dokladac halasujace śmigła? Czyzby producent dupa nie przewidzial
tego i biedny uzytkownik musi sam poprawiac jego blad? ...mniejsza o to.

Piszecie o Gigabajcie ze jest cacy, a co z tym Asusem ? Jak byscie
przekonali kogos do zakupu Gigabajta? Czyzby argumentem bylo tylko to, ze
macie taka plyte w swoich komputerach :) ? Troche naiwne to...

pzdr

--
ARO