Re: Laptop - matryca: blyszczaca czy matowa?

Autor: |Pio| <pio_wa_at__wytnij_o2.pl>
Data: Sun 22 Jul 2007 - 16:59:08 MET DST

> Czyzby taka byla tendencja? Matówki drozsze? Chociaz wiem ze w tej chwili
> to magazyny...

Jakieś pół roku temu szukałem HP nx7300 z matową matrycą... Obdzwoniłem
wszystkie sklepy internetowe i *hurtownie* - nigdzie nie mieli.. mogłem
czekać ~miesiąc aż przyjdzie z Chin.

Na mat sie uparłem - ładniejsze kolorki mnie nie przekonują do spędzania
w porywach do 2/3 doby przez "lustrem".

W końcu kupiłem IBM/Lenovo Thinkpad Z61e - był drogi jak na moje warunki
finansowe, ale jestem zadowolony bardzo. Ekran ma świetny kontrast i
mocne podświetlenie, dzięki temu prawie w każdych warunkach pracuje się
wygodnie.

Właściwie już doszło do tego, że aby kupić laptopa z matowym ekranem,
trzeba sporo dopłacić. Nie tyle za sam ekran - po prostu maty montują
głównie w komputerach z wyższej półki...

PS. niektórym przed błyszczącymi ekranami łzawią oczy ;)

--
Pozdrawiam,
P.W.