Re: Jak sprawdziæ temp. GPU

Autor: MadMan <madman15_at_nie-spamo-wac.wp.pl>
Data: Sat 21 Jul 2007 - 21:36:20 MET DST

Dnia Sat, 21 Jul 2007 18:57:09 +0200, Piter napisał(a):

Na początek - włącz MIME - www.grush.one.pl i top-ten.

> Zmieni³em radiator z wentylatorkiem na mojej karcie graficznej, poprzedni
> ju¿ hucza³ i teraz siê tak zastanawiam czy ten jest dostatecznie wydajny jak
> to sprawdziæ? generalnie heatpipe-y s± gor±ce ale da siê je potrzymaæ (z
> zaci¶niêtymi zêbami ;) to mnie uspokaja bo to znaczy ¿e GPU nie gotuje siê
> we w³asnym sosie :P

Dokładnie. Gdy radiatory są zimne to prawdopodobnie jest coś nie tak,
gdy są ciepłe to znaczy że dobrze odbierają ciepło GPU.

> Czy np jak puszczê 3dmarka raz na zimno, pó¼niej po podgrzaniu czy liczba
> pkt bêdzie mog³a wskazaæ ¿e co¶ jest nie tak ?

Być może, zależy jaka karta graficzna, te nowsze spowalniają przy
przegrzaniu. A temperaturę pod Windows najlepiej chyba sprawdzać
programikiem ATITool.

--
Pozdrawiam,
Damian Karwot         damian.karwot (at) gmail kropa com