Re: Laptop i Vista

Autor: R.R.R. <rafal_at_ubuntu.ubuntu>
Data: Sat 21 Jul 2007 - 21:40:04 MET DST

Adaq napisał(a):

> a czy w ostatecznosci mozna na rok wgrac lewego XP ? a np. wgrac tego z
> licencją?

Sam sobie odpowiedz na pytanie"
"a czy w ostateczności mogę coś na rok ukraść"?

Po za tym często przy instalacji starych systemów (XP ma 7 lat -
prehistoria! ;) ) na nowym sprzęcie, w szczególności laptopach są spore
problemy. Mi np. nie udało się na na laptopie zainstalować XP z MSDNAA.
Nie chce drążyć tematu tych konkretnych programów bo to NTG