lle portów USB zajmuje czytnik USB np 8 kart

Autor: Gil <gilboaWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Sat 21 Jul 2007 - 19:26:38 MET DST

Trochę smieszne pytanie bo wiadomo, że powinien zajmować jeden port.
Na mojej plycie jednak jak podlączę czytnik to zglasza się z 8-mioma róznymi
typami kart i calkowicie blokuje mi możliwość poźniejszego dolączenia innego
urządzenia USB np gamepad czy dysku. Tak jest jak urządzenie jest podlączone
przy bootowaniu. Jak się podlączy czytnik poźniej to jest OK.
Ta plyta ma możliwość obslugi 8-miu urządzeń USB.
Plyta to niestet Abit GT Quat GT bardzo kapryśna. Bylo zglaszane wczesniej np z
pamieciami