Re: ADSL a "przekręty"

Autor: Atlantis <marekw1986_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Sat 21 Jul 2007 - 19:23:40 MET DST

RudeBoy napisał(a):

> Nie ma opcji aby w technologi ADSL polaczyc sie z jakimkolwiek numerem
> telefonu. Dialery sa zupelnie niegrozne.

Czyli słowem nie ma możliwości, żeby jakiś programik mógł nabić kasę na
rachunku telefonicznym czy jakimkolwiek innym, o ile nie doszło do
utraty hasła do rachunku bankowego itp. Słowem klikanie czy złośliwy
soft w ten sposób na utraty finansowe nie może narazić?
Staram się być maksymalnie ostrożny jeśli o to chodzi, odkąd znajomemu
coś się w ten sposób wcięło lata temu i kosztowało go 200 zł... Na
modemie zawsze używałem odpowiedniego softu. Teraz unikam stosowania
Internetu we wszelkich zastosowaniach mających związek z zarządzaniem
pieniędzmi. Czyli złośliwy soft czy kliknięcie gdzieś przemnie lub
innego użytkownika sieci domowej na straty nie może narazić za pomocą
rachunku telefonicznego?