GeForce MX 440 i 1680 x 1050

Autor: geyb <geyb_at_gazeta.pl>
Data: Sat 21 Jul 2007 - 17:30:25 MET DST

Witam!
Mam kartę GeForce MX 440, planuję zakup monitora LCD o rozdzielczości
matrycy 1680 x 1050 (panoramiczny). Nigdzie nie mogę dokopać się do
informacji, czy moja karta potrafi generować obraz o takiej
rozdzielczości. Jeśli nie, jaką najtańszą kartę (koniecznie nvidia)
polecacie, która pozwoli w pełno wykorzystać monitor (rozdzielczość i
wyjście DVI).
Szybkość karty nie ma dla mnie znaczenia, używam tylko aplikacji
biurowych. Nie chcę Radeona, bo driver dla radeona instaluje się pod
linuksem paskudnie w porównaniu z driverem nvidii.

g.