Re: Marszczenie kopert

Autor: Andrzej <drucker_at_wytnij.kiki.com.pl>
Data: Sat 21 Jul 2007 - 16:30:03 MET DST

Bardzo serdecznie dziękuję za przeprowadzenie wydruków kopert DL i wiadomość
o ich rezultacie.
Dzięki Panu teraz na spokojnie z przekonaniem będę mógł dokonać zakupu tego
modelu drukarki.
Jeszcz raz dziękuję i serdecznie pozdrawiam
Andrzej

Użytkownik "Wacław Koba" <koba_waclaw@czi.com.pl> napisał w wiadomości
Andrzej pisze:
> Jeszcze raz dziękuję. Mnie interesują wyłącznie koperty DL (110 x 220 mm)
> i C6 (114x162 mm).
> Bez okienek. Warstwa klejąca skierowana jest do środka czyli absolutnie
> nie ma kontaktu z bębnem.
> Gdyby istniała możliwość wypróbowania wydruku na kopercie DL (jest ona
> dość długa w stosunku do szerokości) byłbym niezmiernie wdzięczny za
> informację o wyniku.
> Drukarkę zamierzam kupić na początku przyszłego tygodnia więc mam jeszcze
> nieco czasu.

Właśnie wydrukowałem 10 kopert DL i wszystko ok. Na jednej pasek z
klejem lekko przykleił się do koperty.
Mam nadzieję, że pomogłem ;)

pozdrawiam