Re: Laptop muzyczny

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Fri 20 Jul 2007 - 22:08:26 MET DST

Yeety pisze:
> Możecie polecić mi jakiś dobry laptop, który można kupić przez internet.

1) Nie zadałeś pytania w treści tylko w temacie. Na przyszłość pamiętaj,
    że warto nawet powtórzyć to co się tam napisało w treści posta, to
    ułatwia odpowiedź.

2) Co to znaczy "laptop muzyczny"? Ma służyć do tworzenia czy słuchania
    muzyki? Jak bardzo restrykcyjne są Twoje potrzeby odnośnie takiego
    sprzętu? Generalnie nie produkuje się raczej komputerów przenośnych
    z dobrymi układami dźwiękowymi. Można za to z łatwością dokupić
    takie, korzystające z portu USB - będą kompatybilne z praktycznie
    każdym nowym laptopem.

> Procesor 1,7 Ghz lub wyżej

Bezsens. Taktowanie już od bardzo dawna nie jest wyznacznikiem
wydajności. Napisz konkretnie do czego będzie ten komputer używany.

> jakąś dobrą karte graficzną, a także dźwiękową.
> Ta druga szczególnie mnie interesuje.
> Matryca: matowa 15,4 lub większa.
> bateria ok 3,5h

Zapomniałeś o podstawowej kwestii - kwocie jaką możesz na to
przeznaczyć.

--
_PSYLO_ | GG:5563748
Nie klikać: http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=1060342