Re: śledź UB2.0 problem

Autor: Filon by A-men <filon_at_poczta.fm>
Data: Fri 20 Jul 2007 - 15:38:40 MET DST

Użytkownik <bahbah@o2.pl> napisał w wiadomości
news:1184931608.128501.80430@r34g2000hsd.googlegroups.com...
Witam
On 20 Lip, 11:34, Radosław Sokół <Radoslaw.So...@polsl.pl> wrote:

> To jest właśnie "śledź USB".

 ok. intuicja nie zawiodła

> Niekoniecznie. Poza tym może być jakiś konflikt, na przykład
> z którąś z zamontowanych kart rozszerzających. Może być też
> potrzeba instalacji nowszych wersji sterownika kontrolera
> USB 2.0.
>
> Zakładam, że jest tam Windows XP z ServicePack 2?

tak Xp Home SP2 - po instalacji systemu zainstalowałem stery :
(opis tej płyty)
http://global.msi.com.tw/index.php?func=proddesc&maincat_no=1&cat2_no=&cat3_no=&prod_no=273
oprócz tych do RAID, bo jest nie używany
w menadzeze urządzeń nie widziałem żadnego konfliktu

pozdrawiam

Z tego co w manualu do tej mobo przeczytałem to Twój problem leży w
podłączeniu - podłączasz do JUSB2, a powinieneś do JUSB1 i JUSB3.
JUSB2 to jest tylko v1.1 - vide manual na stronie przez Ciebie podane

--
Pozdrawiam
Filon by A-men