Re: Zestaw do 2400zl.....

Autor: Brovar <brovar_miszcz_at_interia.pl>
Data: Fri 20 Jul 2007 - 15:38:11 MET DST

Michał Drawert <drawertOTNUSU@op.pl> wrote:

> Nie żartuj sobie z niego :] Zakładając, że jest jak piszesz (a nie
> jest), to boxowy cooler ma jedną wielką wadę - jest zajebiście głośny.
> Wiem co mówię bo miałem boxa i przesiadłem się na fryzjera.

Na pewno mówimy o tym samym? ;] Nie jest głośny, chociaż nie mam czym zmierzyć, a w necie nie udało mi się znaleźć informacji o głośności boxowego coolera od C2D... ale mam w kompie właśnie boxa, 8800GTS z seryjnym chłodzeniem, Modecom MC400 (chyba najgłośniejszy z tego wszystkiego...) i wentylatory 12cm i 8cm, i choć nie bezgłośnie, to hałasować na pewno nie hałasują (przynajmniej w idle, bo w stresie to już inna bajka...).

--
Bartosz Browarski <bartosz.browarski@gmail.com>