Re: [info] Dziś urodziny firmy Intel - 39 lat ...

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Fri 20 Jul 2007 - 11:23:09 MET DST

Mich@l pisze:
> Pisząc Intel lub AMD mam na myśli nie sam procesor, ale platformę.
> Pozostałe podzespoły były dobre - bezawaryjnie służyły z Intelem przez
> kolejne 4 lata.

A więc niepoprawna konfiguracja.

> Ale świetnie się sprawdza w praktyce ;)

Ja z kolei stosuję taką zasadę, że kupuje ten sprzęt, który jest w danej
chwili najlepszy w klasie cenowej jaka mnie interesuje. W związku z tym
większość sprzętu jaki miałem to właśnie platforma AMD. Oczywiście Intel
też się zdarzał, chociażby w tej chwili Core Duo. Problemy miałem raz,
akurat z Pentium 3. Z AMD nigdy i nie wiedzieć czemu, do tego producenta
mam znacznie większe zaufanie. Być może dlatego, że w większości
przypadków oferowali nowoczesne technologicznie i wydajne procesory w
przeciwieństwie do stajni Intela, gdzie główną rolę odgrywał marketing.

--
_PSYLO_ | GG:5563748
Nie klikać: http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=1060342