Re: [info] Dzi¶ urodziny firmy Intel - 39 lat ...

Autor: <Mich_at_l>
Data: Fri 20 Jul 2007 - 00:22:12 MET DST

W dniu 2007-07-20 00:09, PSYLO pisze:

> Jak żyję takich problemów nie miałem i o nich nie słyszałem. Obstawiam
> na uszkodzony sprzęt - może zasilacz, może płyta główna. Procesor nie ma
> tutaj nic do rzeczy.

Pisz±c Intel lub AMD mam na my¶li nie sam procesor, ale platformę.
Pozostałe podzespoły były dobre - bezawaryjnie służyły z Intelem przez
kolejne 4 lata. Poza tym, jak wspomniałem, płyta była dwukrotnie wymieniana.

> Niezbyt to m±dre ;-)

Ale ¶wietnie się sprawdza w praktyce ;)

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526