Re: Co sie stalo z cenami laptopw

Autor: Axelbest <axelbest_at_odwwa.peel>
Data: Fri 20 Jul 2007 - 10:07:19 MET DST

Użytkownik "Wacław Koba" <koba_waclaw@czi.com.pl> napisał w wiadomości
news:f7po0f$rbe$2@inews.gazeta.pl...
Robbo pisze:
> Witam,
>
> Chyba przespalem jakis przelom technologiczny, wchodze sobie to ja dzisiaj
> przegladnac ceny:
> http://www.skapiec.pl/site/cat/17/filtr/_371_0_5163_0_0_0_0_0_0_0
> i widze laptopy po 400..600zl. Nie bardzo widze gdzie jest haczyk. Czy ktos
> juz sobie kupil po 10 laptopow w tym sklepie? O co chodzi?

Siemka, pogadałem z gościem i mi tak napisał

....przejsciowe problemy z cenami
jak sie spytałem co sie stanie jak kupie takiego asusa za 45 zeta to napisal
....to tranzakcja nie dojdzie do skutku
....warunkiem jest potwierdzenie mailowe od sprzedawcy

Tak więc nici z taniego kupowania laptopów. Hmmm szkoda bo bym se na wypłate 20
kompów fundnął - i sprzedał je tysiąc złotych drożej. A poza tym patrzyliście na
najniższe ceny w tym sklepie ale zwróćcie uwage na te najwyższe np:
F-S LKN:POL-206400-002 (czy jakos tak) stoi 22003 PLN :)
Tak poza tym tłumaczenie się ze sklep ma przejsciowe problemy jest ciekawym
pomyslem :D