Re: Co sie stalo z cenami laptopw

Autor: Robbo <robbo_at_i.luv.spam.com>
Data: Fri 20 Jul 2007 - 09:30:08 MET DST

Użytkownik "Wacław Koba" <koba_waclaw@czi.com.pl> napisał w wiadomości
news:f7po0f$rbe$2@inews.gazeta.pl...
Robbo pisze:
> Witam,
>
> Chyba przespalem jakis przelom technologiczny, wchodze sobie to ja dzisiaj
> przegladnac ceny:
> http://www.skapiec.pl/site/cat/17/filtr/_371_0_5163_0_0_0_0_0_0_0
> i widze laptopy po 400..600zl. Nie bardzo widze gdzie jest haczyk. Czy
> ktos juz sobie kupil po 10 laptopow w tym sklepie? O co chodzi?

> Witam
> jest to oczywiście chwyt marketingowy (nie pierwszy raz). Chodzi o to,
> żeby być na pierwszych miejscach w porównywarkach cenowych i nic więcej.
> [...]

Ja tam zlozylem zamowienie i mi wciaz taka sama cene podali. Czytam
regulamin:
"Wiążaca jest cena podana w formularzu zamówienia. Cena ta może jednak ulec
zmianie ze względu na koszty transportu, pobrania. Cena produktu, który w
chwili zamówienia jest niedostepny również może ulec zmianie."
Wybralem laptopa ktory jest dostepny :-D

Jest tez pewna furtka dla sprzedawcy:
"Mimo dołożonej najszczerszej staranności na stronie www mogą pojawic sie
błędy, które jednak nie mogą być podstawą roszczeń wobec sprzedawcy.."

Zobaczymy...

--
rb